۵ اشتباهی که می توانید با رژ لب مات مرتکب شوید

حتی در عصر زیبایی و استفاده از انواع فشیال و تخصص ها برای محافظت از پوست صورت، ما هرگز نمی توانیم قدرت شگفت انگیز یک رژ لب زیبا را نادیده بگیریم. انواع متفاوت رژلب ها وجود دارد. در این میان رژ لب های مات طرفداران بیشتری دارند. در حالی که رژ لب مات برای همه جذاب به نظر می رسد، اما نحوه استفاده از آن بسیار مهم است. اگر متوجه شده اید که رژ لب مات شما قدرت ماندگاری ندارد یا همیشه جذاب به نظر نمی رسد، ممکن است دچار یکی از ۵ اشتباهی که در زیر آمده است، شده باشید.

 رژ لب مات

  • شما از پرایمر صرف نظر می کنید

همه آرایش‌ها با پرایمر شروع می‌شوند. پرایمر فقط برای زیرسازی یا آرایش چشم نیست، بلکه می تواند به حفظ رژ لب در طول روز و ایجاد یک بوم صاف برای استفاده از رژ لب کمک کند. اگر پرایمر لب ندارید، می‌توانید از خط لب روی کل لب خود به عنوان پایه استفاده کنید.

  • فکر می کنید خط لب ضروری نیست

اگر فکر می کنید خط لب واجب نیست، پس شما باخته اید. ترسیم خطوط لب قبل از زدن رژ لب می تواند به جلوگیری از نفوذ رنگ به خارج از خطوط کمک کند. علاوه بر این، اگر قصد دارید لب‌های برجسته ای داشته باشید، خط لبی که کمی تیره‌تر از رنگ طبیعی لب شما باشد، می‌تواند به لب های شما جلوه رویایی بدهد.

آیا به دنبال یک ترکیب عالی خط لب و براق کننده لب با روکش مات هستید؟ انواع خط لب و رژ لب های موجود در سایت میناژ را ببینید تا مداد و رژ مورد علاقه خود را ست کنید. می توانید با انتخاب درست لب هایی صاف و مخملی داشته باشید.

  • شما رنگی را انتخاب می کنید که لب های شما را کوچکتر نشان می دهد

باور کنید یا نه، برخی از رنگ ها لب ها را بزرگتر از بقیه نشان می دهند. آنچه حتی تکان دهنده تر است این است که رژ لب تیره گاهی اوقات می تواند لب ها را نازک تر نشان دهد. بنابراین، مگر اینکه لب‌هایتان به اندازه‌ای باشد که می‌خواهید بدون رژلب به نظر برسند، ممکن است بخواهید سایه روشن‌تری را انتخاب کنید که ظاهری پف کرده‌تر به شما بدهد.

  • شما به جای مرکز لب های خود از گوشه و کنار شروع می کنید

این یک اشتباه آسان است که با تمام رژلب ها، مات یا غیره انجام می شود. اما وقتی از گوشه های لب خود شروع می کنید، به احتمال زیاد به خارج از خطوط منحرف خواهید شد. برای جلوگیری از این معضل کوچک، فقط شروع به زدن رژ لب مات در مرکز لب خود کنید.

  • شما فراموش کرده اید که دندان های خود را چک کنید

رژ لب زیبایی خاصی به لب ها و صورتتان اضافه می کند اما مواظب دندان هایتان باشید. رژ لبی شدن دندان ها وحشتناک به نظر می رسد، همیشه بعد از استفاده از رژ لب مات دندان هایتان را چک کنید. اگر چنین اتفاقی افتاده با یک دستمال دندان هایتان را تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *