انتخاب کانتور مناسب صورت را یاد بگیرید

به احتمال زیاد در مورد کانتورینگ شنیده اید، اما ممکن است هرگز آن را برای خودتان امتحان نکرده اید یا شاید حداقل یک بار تلاش کرده باشید. کانتور کردن صورت یک تکنیک پرکاربرد در هنگام آرایش است. انتخاب سایه کانتور مناسب برای کانتورینگ صورت بسیار مهم است.

هنگامی که کانتورینگ به درستی انجام شود، می تواند ویژگی های زیبا و ساختار استخوانی شما را افزایش دهد و ممکن است کاملاً متحول کننده باشد. اگر تازه کار باشید یک سوال ذهن شما را در آغاز مشغول می کند. چگونه سایه کانتور مناسب برای رنگ پوست خود را انتخاب کنید؟ ما در این مقاله نظرات آرایشگران حرفه ای تمام نکات و ترفند هایی که به انتخاب سایه کانتور مناسب پوستتان کمک می کند را گرد هم آورده ایم. با ما همراه باشید.

کانتورینگ صورت| کانتور صورت

  1. همه چیز درباره سایه ها

اول از همه، اگر به یک آموزش اولیه در مورد کانتورینگ نیاز دارید، به جای درستی آمده اید. کانتور کردن صورت به این معنی است که به سادگی نواحی خاصی را تیره کنید که می خواهید تعریف بیشتری به آن اضافه کنید. شایع ترین نواحی روی صورت تا کانتور استخوان گونه، پیشانی، بینی، خط فک و حتی چانه شماست. فرقی نمی‌کند شکل صورتتان چگونه باشد. کانتورینگ چیزی است که می‌توانید برای تقویت، تعریف یا حتی کاهش ویژگی‌های صورت خود از آن استفاده کنید، اما مطمئناً انجام آن هر روز ضروری نیست.

توجه به رنگ تناژ صورت شما هنگام انتخاب سایه‌های کانتور مناسب کلیدی است. از رنگ‌هایی استفاده کنید که شبیه به تن رنگ صورتتان باشد، البته یک تا دو درجه تیره‌تر از پوستتان را انتخاب کنید.

  1. رنگ پوست برای همه یکسان نیست

ته رنگ پوست ما هنگام انتخاب سایه های کانتور مناسب معنی خاصی دارد و از آنجایی که رنگ پوست بسیار متفاوت است و یک زیبایی منحصر به فرد است، ایده آل است که با رنگ پوست فردی خود آشنا شوید تا بدانید چه سایه های کانتور مناسب شماست. اگر پوست روشن تا متوسط دارید، به رنگ‌های خنثی، مایل به قهوه‌ای و رنگ‌های کانتور که به سمت سردتر تکیه می‌کنند فکر کنید. برای رنگ های برنزه می توانید کمی طلایی تر شوید، زیرا این رنگ ها به طور طبیعی گرمای بیشتری در پوست دارند. برای پوست‌های تیره، از چیزی خنثی‌تر استفاده کنید که تعادل مناسبی بین ته‌رنگ‌های آبی و قرمز دارد. آزمایش محصولات کانتورینگ در داخل بازو یک راه آسان برای تست این که یک محصول کانتورینگ روی پوست طبیعی شما چگونه به نظر می رسد.

  1. از ابزارهای ترکیبی مناسب استفاده کنید

استفاده از براش های مناسب و ابزارهای ترکیبی مهم هستند، زیرا می توانند ظاهر شما را تا حد زیادی بهبود بخشند و به استفاده یکپارچه از محصولات شما کمک کنند. براش ها می توانند نقش مهمی در ظاهر کانتور شما داشته باشند، بنابراین هنگام استفاده از ابزار مناسب باید چند نکته را در نظر داشته باشید. برای داشتن ظاهری طبیعی تر، از براش های نرم تر استفاده کنید. وقتی به دنبال شروع کانتور صورت خود هستید، حتما از یک مکان با نور طبیعی استفاده کنید، به طوری که نور روی پیشانی و شقیقه تان بیافتد.

اگر مطمئن نیستید که کانتورینگ با روند آرایش شما مطابقت دارد، باید توجه داشته باشید که بهترین روش برای کانتور صورت بعد از استفاده از کرم پودر و کانسیلر است. به این ترتیب رنگ چهره شما تنظیم می شود و می توانید شروع به استفاده از محصولات دیگر کنید. مطمئناً می توانید پس از کانتورینگ به عقب برگردید و در صورت نیاز کانسیلر بیشتری اضافه کنید و اگر دوست دارید پس از اتمام کانتور صورت رژگونه بزنید. بیش از حد کانتور شده است؟ ناراحت نباشید می توانید با استفاده از برس فونداسیون که کمی محصول روی آن قرار دارد، کانتور را صاف کنید تا طبیعی تر به نظر برسید.

  1. کانتور کرم در مقابل پودر

از آنجایی که کرم و پودر دو بافت بسیار متفاوت هستند، باید با هر یک از آنها آشنا شوید و ببینید کدام یک را بیشتر برای کانتورینگ ترجیح می دهید. کانتورهای پودری می‌توانند به انواع پوست‌های چرب‌تر کمک کنند و ظاهری مات بیشتری به پوست بدهند، در حالی که کرم‌ها می‌توانند به انواع پوست‌های خشک‌تر کمک کنند و ظاهری درخشان‌تر داشته باشند. حتی اگر می‌خواهید از چیزی که در کشوی آرایشتان است استفاده کنید و نیازی به خرید چیز جدیدی ندارید، حتی می‌توانید از برنزر روزمره خود برای کانتور استفاده کنید.

  1. از کانتورینگ لذت ببرید

مهمترین نکته این است که از آرایش کردن لذت ببرید. نباید هیچ فشاری در اطراف کانتورینگ وجود داشته باشد. هر چه بیشتر تمرین کنید، بیشتر مسلط خواهید شد. محصولات و ابزارهای مختلف را آزمایش کنید تا زمانی که متوجه شوید چه چیزی برای شما مناسب‌تر است و در کمترین زمان به یک متخصص کانتورینگ تبدیل خواهید شد.

می توانید محصولات کانتورینگ، پالت کانتور کانسیلر گلدن رز، کانتور استیکی تاپ فیس، پالت کانتور هشت رنگ خشک فوراور۵۲ و…. را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *