نحوه انتخاب ریمل مناسب

ریمل یک ماده آرایشی است که معمولا برای تقویت مژه های بالا و پایین استفاده می شود. برای تیره کردن، ضخیم کردن، بلند کردن ویا مشخص کردن مژه ها استفاده می شود. به طور معمول در یکی از سه شکل مایع، پودر یا کرم است. محصول ریمل مدرن دارای فرمول های مختلفی است. با این حال، اکثر آنها حاوی همان اجزای اصلی رنگدانه ها، روغن ها، موم ها و مواد نگهدارنده هستند. رایج ترین شکل ریمل، ریمل مایعی در لوله با برس است.

نحوه انتخاب ریمل مناسب

معیارهای انتخاب

ده‌ها و ده‌ها ریمل را در قفسه‌های بخش‌های آرایشی پیدا خواهید کرد. قبل از رفتن به فروشگاه، چند لحظه وقت بگذارید تا با معیار های خود را بشناسید. به طور مثال

ریمل مشکی یا رنگی؟

مشکی یک شرط مطمئن، همیشه محبوب و فوق العاده همه کاره است! برای همه خانم ها مناسب است، رنگ عنبیه شما را برجسته می کند و سفیدی چشم شما را سفیدتر نشان می دهد.

قهوه ای انتخاب خوبی برای مو قرمزها، بلوندها و زنانی است که به دنبال جلوه ای طبیعی تر هستند.

ریمل رنگی و پر زرق و برق برای افزودن یک رنگ خاص یا یک لمس فوری شیک به ظاهر شما عالی است.

چگونه ریمل کامل را انتخاب کنیم

با تعداد زیادی ریمل که در بازار موجود است، انتخاب ریمل مناسب بسیار سخت است. اما مطمئن باشید، گزینه مناسب برای شما وجود دارد. هنگامی که ریمل مناسب با مژه های خود را پیدا کنید، هرگز آن را رها نخواهید کرد. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بدانید چگونه ریمل مناسب خود را انتخاب کنید.

یکی از لوازم آرایشی که نمی توانید بدون آن زندگی کنید چیست؟ به طور حتم جواب شما نیز ریمل است.

چه طرفدار زرق و برق تمام صورت باشید و چه از روش آرایشی طبیعی خوشتان بیاید. ریمل پای ثابت هر آرایشی است. انواع زیادی ریمل برای انتخاب وجود دارد. ریمل حجم‌دهنده، ریمل بلند کننده، ریمل با قابلیت کنده شدن و… این فهرست پایانی ندارد، که انتخاب ریمل مناسب برای شما بسیار مهم است.

آیا آماده اید که چشمان خود را به یک ظاهر کاملاً جدید باز کنید؟ انتخاب ریمل مناسب را کنار ما تجربه کنید.

بهترین ریمل با توجه به نوع مژه

مژه های کوتاه

برای مژه‌های کوتاه باید از ریمل ژله‌ای و بلند کننده که دارای میکروفایبر یا همان خرده مژه هستند استفاده شود. ریمل رنگی برای مژه‌های کوتاه گزینه مناسبی نمی‌باشد. برای مژه‌های کوتاه ابتدا ریمل را به نوک مژه و سپس کل مژه را ریمل بزنید.

مژه های نازک

مژه های ظریفی دارید؟ به دنبال یک برس گردتر و یک فرمول با الیاف ضخیم کننده مژه باشید تا بلندتر و حجیم شود.

مژه‌های صاف

اگر مژه‌هایتان صاف هستند، ریمل مناسب استفاده از فر مژه و ریمل حجم‌دهنده است. منحنی برس را روی پلک های خود تراز کنید و برس بکشید تا بهترین حالت فر را داشته باشید. درست قبل از اینکه کاملا خشک شود، از نوک انگشتان خود استفاده کنید تا مژه های خود را به عقب برانید تا مژه های خود را به ارتفاعات جدیدی برسانید.

مژه های بلند

افرادی با مژه‌های بلند باید از ریمل‌های حجم دهنده و برس درشت استفاده کنند. این افراد می‌توانند از ریمل‌های رنگی هم استفاده نمایند. برای مژه‌های بلند ریمل را از ریشه تا نوک مژه بکشید و چندین بار این کار را تکرار کنید تا مژه‌ها حجیم شود.

مژه های ناهموار

بلندی نامنظم مژه اغلب ناشی از آسیب قبلی ناشی از کاشت یا اکستنشن مژه است. راه حل چیست؟ به دنبال فرمول هایی با روغن های گرانبها و پروکراتین برای تغذیه و تقویت رشد باشید. می توانید از سرم تقویت کننده مژه سریتا استفاده کنید. برای طول قلم مو، شما یک برس بزرگتر با مرکز مخروطی می خواهید تا یک افکت ستاره ای ایجاد کنید که هرگونه ناهمواری را پنهان می کند.

آشنایی با انواع مدل برس ریمل ها

آشنایی با انواع مدل برس ریمل ها

  • یک برس بلند و نازک با موهای ریز و کوتاه و فرمول بلند کننده برای کسانی که مژه های کوتاه و پلک های کلاه دار یا افتاده دارند توصیه می شود. ریمل بلند کننده چشم ها را بزرگتر نشان می دهد.
  • یک برس ضخیم و گرد با موهای فشرده و فرمول حجم دهنده برای خانم هایی که مژه های ظریف و کم پشت دارند عالی است. این ریمل مژه ها را تقویت می کند و آن ها را پرتر و پرپشت تر نشان می دهد.
  • یک برس منحنی با فرمول خمیده برای کسانی که مژه های صاف یا کوتاه دارند مناسب است. چشم را باز می کند.
  • ریمل برجسته با برس مخروطی و موهای با فاصله متوسط، چشم ها را بدون افزودن محصول زیاد برجسته می کند. مناسب برای خانم هایی که از ظاهر طبیعی لذت می برند.
  • سپس ریمل ضد آب وجود دارد. در اکثر فرمول‌هایی که در بالا توضیح داده شد موجود است، برای تعطیلات تابستانی و فعالیت‌های ورزشی، اما همچنین برای خانم‌هایی که تمایل به ریزش اشک دارند یا چشم‌های آب‌ریزشی دارند، یک انتخاب عالی است.
  • و البته انواع مختلفی از برس های نوآورانه وجود دارد: برس های دوبل، کاذب، چاق و چله سه گانه، توپ مویی، شانه دار، هیبرید و غیره. همانطور که می گویند نمی توانید پیشرفت را متوقف کنید!

آشنایی با هنر ریمل زدن

استفاده از ریمل یک فرآیند بسیار ساده است. برای جلوگیری از ایجاد ذرات سایه چشم که تغییر رنگ می دهند در ریمل خود، همیشه باید آن را در انتهای آن بزنید.

با فر کردن مژه ها با فر مژه شروع کنید. آن را در ریشه مژه های خود قرار دهید و فشار دهید. تکرار کنید، به سمت انتها حرکت کنید.

یک پرایمر ریمل بزنید، زیرا این به افزایش طول کمک می کند. پرایمرها به صورت محصولات جداگانه یا ترکیبی با ریمل عرضه می شوند.

هنگامی که آماده استفاده هستید، سر خود را کمی به عقب خم کنید و با حرکت زیگزاگ، از ریشه تا انتها از برس استفاده کنید. یک بار دیگر روی مژه ها بروید تا به خوبی از هم جدا شوند.

یک دستمال کاغذی پشت مژه هایتان نگه دارید تا از خوردن ریمل روی پلک ها و آرایش چشمتان جلوگیری کنید.

برای بلندتر نشان دادن چشم ها، ریمل را فقط روی مژه های بالایی بمالید. برای داشتن چشم هایی گردتر، هم به بالا و هم به پایین ریمل اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی ریمل روی مژه های پایینی استفاده می شود، می تواند توجه را به حلقه های زیر چشم جلب کند.

مژه های خود را با شانه مژه شانه کنید تا توده ها از بین بروند و وضوح بیشتری پیدا کنند.

برای یک نتیجه نهایی تمیز، با استفاده از یک سواب پنبه ای مرطوب، رگه های ریمل را از روی پوست خود پاک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *