کانتور بینی، نکات کانتورینگ انواع بینی

 

کانتورینگ می تواند ترسناک باشد. ناگفته نماند، ما همیشه نمی خواهیم روی فرش قرمز شبیه کارداشیان به نظر برسیم. گاهی اوقات ما به سادگی می خواهیم ظاهری طبیعی تر و زیبا شده داشته باشیم. اگر به دنبال این هستید که چهره ای تراشیده تر داشته باشید، یکی از بهترین چیزهایی که می توانید یاد بگیرید کانتور بینی است.

وقتی بینی خود را کانتور می کنید، به راحتی می توانید از حد مجاز عبور کنید و آن را شبیه یک لکه قهوه ای کنید. بنابراین اگر می خواهید بهترین نکات کانتورینگ را برای تراشیدن بینی خود به طبیعی ترین روش بدانید، به خواندن این مقاله ادامه دهید!

کانتور بینی

 ۴  تکنیک کانتور بینی برای مبتدیان

هایلایت با کانسیلر درخشان

شما می‌خواهید فرآیند کانتور کردن بینی را با برجسته کردن مرکز بینی خود با یک کانسیلر درخشان آغاز کنید. مطمئن شوید که برای این مرحله از هایلایتر براق استفاده نکنید تا براق به نظر نرسید. از کانسیلری استفاده کنید که یک یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد. از بین دو ابرو شروع کنید و کانسیلر را روی بینی خود بمالید، قبل از اینکه به انتهای آن برسید متوقف شوید.

بینی خود را به سمت بالا حرکت دهید

هنگام کانتور کردن بینی، به راحتی می توان بینی خود را کمی به سمت بالا برگردانید. هنگامی که مرکز بینی خود را با کانسیلر درخشان برجسته کردید، یک نقطه کوچک در نوک بینی خود اضافه کنید. این باعث می شود کمی بینی شما سربالا شود.

محو کنید

نگران نباشید، نمی‌خواهید نوارهایلایتر را روی بینی خود رها کنید. اکنون می خواهید نوار را با استفاده براش یا انگشت خود مخلوط و نرم کنید. با فشار دادن کانسیلر به پوست خود شروع کنید، سپس لبه های آن را به آرامی مالش دهید تا خطوط خشن از بین بروند.

زمان سایه زدن

از پودر یا کرم برای سایه انداختن کناره های بینی خود استفاده کنید. از گوشه داخلی چشم خود شروع کنید و مستقیماً تا انتهای بینی خود سایه بزنید. این کار را برای هر دو طرف انجام دهید و قبل از افزودن یا حذف رنگدانه کاملاً محو کنید.

بهترین محصولات آرایش کانتور

پالت کانتور چرب رولوشن

این پالت دارای هشت کرم رنگدانه برای برجسته سازی و کانتورینگ است. آن‌ها به شما کمک می‌کنند با بافت‌ها و رنگ‌های کرمی و نرم به ظاهر خود عمق و وضوح ببخشید.

پالت کانتور کانسیلر گلدن رز

دارای ۶ رنگ کرمی و عالی برای کانتور و کانسیلرینگ پیشنهاد می شود .

برای دیدن بقیه محصولات دسته بندی کانتورینگ و هایلایتر را ببینید.

۷ نکته و آموزش: چگونه بینی خود را با کانتور کوچکتر نشان دهیم

هر بینی یکسان نیست. اگر می‌پرسید “چگونه شکل بینی خود را کانتور کنم؟” ما شما را با این ۷ نکته برای هر شکل بینی راهنمایی می کنیم

کانتورینگ برای بینی صاف

اگر پل بینی(بین دو ابرو) شما صاف یا نامشخص به نظر می رسد، احتمالاً بینی صافی دارید. برای تعریف بیشتر، کانتور را در دو خط مستقیم در دو طرف پل ایجاد کنید. این توهم ساختار استخوان تراشیده‌تری را ایجاد می‌کند.

کانتورینگ برای بینی مثلثی شکل

بینی های مثلثی شکل در سوراخ های بینی پهن تر و در بالا نازک تر هستند. با کانتور کردن نوک بینی و زدن هایلایتر زیر گوشه داخلی ابرو، بینی خود را متعادل کنید.

کانتورینگ برای بینی کج

اگر بینی کج دارید (بینی که به جای دنبال کردن یک خط مستقیم، ناهموار یا کمی مایل به نظر می رسد)، یک خط صاف را در دو طرف پل ایجاد کنید و در وسط آن هایلایتر بزنید.

کانتورینگ برای بینی پیازدار

بینی های پیازدار دارای پل نازک و سوراخ های بینی پهن هستند. در این صورت می توانید قسمت بالا و پایین بینی خود را کانتور کرده و هایلایتر را به مرکز بزنید.

کانتورینگ برای بینی نامنظم

اگر یک فرورفتگی کوچک در یکی از دو طرف پل بینی خود دارید، احتمالاً چیزی به نام بینی نامنظم دارید. برای مقابله با هر گونه سایه، هایلایتر را روی ناحیه فرورفته اعمال کنید.

کانتورینگ برای بینی باریک

اگر بینی باریکی دارید، ممکن است بخواهید بینی شما کمی ضخیم تر به نظر برسد. شما می توانید این کار را با کانتورینگ انجام دهید! در دو خط مستقیم در دو طرف پل بینی خود برجسته کنید تا ضخامت پل را اضافه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *