نحوه تمیز کردن، نگهداری و استفاده مجدد از مژه مصنوعی

پس از برداشتن مژه مصنوعی، از دور انداختن آن بپرهیزید. بله، باید مژه‌های انباشته و چسبناکی را که روزی را با آن گذرانده‌اید، نگه دارید. استفاده مجدد از مژه مصنوعی به راحتی امکان پذیر است.

به حرف ما گوش دهید، مژه ها ارزان نیستند!  چه کسی گفته است که باید بلافاصله پس از یک بار استفاده مژه های خود را دور بیاندازید؟

مژه های مصنوعی را که معمولاً بعد از اتمام روز دور می اندازید، در واقع می توانند تا ۵ بار با مراقبت مناسب استفاده شوند. همچنین، مژه های با کیفیت می توانند تا ۲۵ بار دوام بیاورند.

در اینجا نکات و ترفندهای تمیز کردن، نگهداری و استفاده مجدد از مژه مصنوعی آورده شده است تا بتوانید هر جفت را بهینه کنید.

 

 


نحوه تمیز کردن، نگهداری و استفاده مجدد از مژه مصنوعی

 

راهنمای تمیز کردن و نگهداری مژه :

مرحله ۱: تمام آثار چسب باقیمانده را با یک موچین کوچک از روی نوار جدا کنید.

مرحله ۲: با یک سواب پنبه ای و یک پاک کننده آرایش بدون روغن، مژه های خود را از شر ریمل، کثیفی و چسب اضافی پاک کنید.

نکته صرفه جویی در زمان: هنگام استفاده از مژه های مصنوعی برای اولین بار، مژه های مصنوعی و طبیعی خود را فر کنید تا از جدا شدن جلوگیری کنید. به سادگی از یک ریمل برای مهر و موم استفاده کنید – این کار تمیز کردن را به حداقل می رساند.

مرحله ۳: مژه های خود را در یک فنجان آب گرم قرار دهید و بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه خیس بخورند تا هر چیزی که ممکن است از دست داده اید بشویید.

مرحله چهارم: مژه های خود را روی یک حوله میکروفایبر پاک کنید و بگذارید یک شب در هوا خشک شوند. تا استفاده دوباره در ظرف اصلی مژه نگهداری کنید.

راهنمای تمیز کردن و نگهداری مژه های با کیفیت:

مرحله ۱: تمام آثار چسب باقیمانده را با یک موچین کوچک از روی نوار جدا کنید.

مرحله ۲: با یک سواب پنبه ای و یک پاک کننده آرایش بدون چربی، قسمت هایی از مژه ها را که ممکن است ریمل داشته باشند، لکه دار کنید. در پاک کننده آرایش یا آب غوطه ور نشوید.

به یاد داشته باشید: از افزودن مستقیم ریمل به مژه های گران قیمت خودداری کنید. روغن ها و موم های موجود در ریمل می توانند پیوند بین بند مژه و موهای مژه را از بین ببرند و باعث ریزش غیر ضروری شوند. در عوض، مژه های طبیعی خود را فر کنید و قبل از استفاده ریمل اضافه کنید.

مرحله ۳: مژه ها را در ظرف اصلی مژه نگهداری کنید. پس از آماده شدن برای استفاده، گوشه های بیرونی مژه را به آرامی با یک موچین شل کرده و بلند کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *