نحوه استفاده از اسپری رنگ مو موقت

تغییر رنگ مو ممکن است چندان ساده به نظر نرسد، اما زمانی که به محصولات مناسب مجهز هستید، تغییر رنگ موها الزامی نیست. اگر به دنبال روشی غیر متعهد برای تجربه ظاهری متفاوت هستید، یک اسپری رنگ مو بهترین دوست شما خواهد بود.

شاید سایه‌های صورتی برای هماهنگی با لباس مهمانی تولد شما و سایه‌های زرشکی برای هماهنگی با لباس شب شما باشد. همه اینها را می‌توان با اسپری رنگ موی موقت انجام داد زیرا تا شامپوی بعدی شما ماندگار است. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه از اسپری رنگ موی موقت استفاده کنید تا رنگی تازه و جدید برای مراسمات و جشن های خود به راحتی به دست آورید.

نحوه استفاده از اسپری رنگ مو موقت

اسپری رنگ موی موقت چیست؟

اسپری رنگ مو نوعی رنگ موی موقت است که به عنوان رنگ موی شسته شده نیز شناخته می شود و روشی کوتاه مدت و بدون آسیب برای رنگ کردن موهای شما ارائه می دهد. بر خلاف انواع دیگر رنگ مو، اسپری های موقت در واقع رنگ تارهای شما را تغییر نمی دهند، آنها فقط قسمت خارجی ساقه مو را با رنگی می پوشانند که معمولاً در چند شامپو یا کمتر محو می شود. اسپری های رنگ موی موقت حاوی مواد شیمیایی مانند آمونیاک یا پراکسید در فرمول نیستند و استفاده از آنها را برای انواع و بافت های مو آسان می کند.

اسپری رنگ مو موقت در مقابل رنگ موی نیمه دائمی

چند نوع مختلف رنگ موی موقت وجود دارد. اسپری رنگ موی موقت تنها یکی از بسیاری از آنها است. انتخاب مناسب برای نیازهای رنگ مو به درک تفاوت آنها و نحوه عملکرد آنها بستگی دارد.

رنگ موی موقت، مانند موس رنگی موهای فانتزی تاپیک، به سادگی روی مو اسپری می شود تا هر تار را با رنگ بپوشاند، بنابراین نیازی به دکلره نیست. رنگ موی نیمه دائمی، مانند شامپو رنگساژ توهیکا روشی بدون آسیب و کوتاه مدت برای رنگ کردن موهای شما است. می توانید آن را مستقیماً از روی موهای دکلره خود بمالید. معمولاً با چند بار شستشو ماندگاری دارد و در صورت استفاده از شامپوی مناسب، می تواند حتی طولانی تر شود. رنگ موی نیمه دائمی می تواند به موهایی که ظاهری کدر دارند، براقیت و درخشندگی بدهد.

نحوه استفاده از اسپری رنگ موی موقت

اگر برای تغییر سریع رنگ مو آماده هستید، اسپری رنگ موی موقت مناسب شماست. رنگ مورد علاقه خود را از موس رنگی موهای فانتزی تاپیک انتخاب کنید. با چهار رنگ موجود از جمله آبی، صورتی، سبز و مسی می توانید موهای خود را رنگ کنید. ۰

این رنگ مو برای همه ی مو ها طراحی شده است و برای انواع مو مناسب است، بنابراین همه می توانند استفاده کنند. در اینجا نحوه استفاده از آن در سه مرحله ساده آورده شده است.

مرحله ۱: یک حوله دور شانه های خود قرار دهید تا از لباس خود محافظت کنید.

مرحله ۲: قوطی را به خوبی تکان دهید، سپس آن را حدود چهار تا شش اینچ از موهای خشک دور نگه دارید و هر کجا که می خواهید اسپری کنید. رنگ پس از خشک شدن زنده تر می شود، بنابراین حتماً هر چند وقت یکبار اسپری کنید و چند دقیقه صبر کنید تا کاملاً خشک شود قبل از استفاده بیشتر.

مرحله ۳: اگر به دنبال رنگ سراسری هستید، بسته به طول و ضخامت موهایتان، ممکن است نیاز به استفاده از بیش از یک قوطی داشته باشید.

اسپری رنگ مو چقدر ماندگاری دارد؟

اشاره کردیم که اسپری رنگ مو تا شامپوی بعدی شما ماندگاری دارد، اما اگر قصد دارید چند روز برای شستشو صبر کنید، بدانید که ماندگاری دارد اما هر چه بیشتر آن را بپوشید محو می شود. اگر می خواهید رنگی شاداب داشته باشید، می توانید به راحتی آن را هر روز دوباره استفاده کنید. رنگ ممکن است روی لباس یا ملافه نیز منتقل شود، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

نحوه شستشوی اسپری رنگ موی موقت

هنگامی که جشن به پایان رسید یا آماده بازگشت به رنگ موهای طبیعی خود هستید، تنها چیزی که نیاز دارید شامپو و نرم کننده است.

این دوتایی حاوی اسید هیالورونیک است که رشته های خشک را دوباره پر می کند و به آنها حجم، درخشندگی و جهش قابل توجهی می دهد. طبق معمول از شامپو برای شستن اسپری رنگ مو استفاده کنید، سپس از نرم کننده استفاده کنید تا رطوبت را به تارهای خود برگردانید.

آیا اسپری روی مو بی خطر است؟

اسپری روی مو نه تنها بی خطر است، بلکه یکی از مطمئن ترین راه ها برای رنگ کردن مو است، زیرا فاقد موادی است که می تواند باعث تحریک پوست سر یا آسیب به مو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *